Nytt uppdrag från Trafikverket – Digital kunddialog
Rely IT har fått förtroendet att vara leverantör i Trafikverket Färjerederiets projekt Digital Kunddialog.
Målet med projektet är att ge kunderna ökad service. Rely ITs del är att utveckla en:
- Frontend databas med en mängd logiska funktioner
- App för resenärer att få trafikinformation och kalla färjor samt
- App för personalen att bekräfta kallelser av färja.
Digital Kunddialog är en digital helhetslösning för att distribuera trafikinformation. Tanken är att skapa en enhetlig informationshantering som gör det tydligare för kunden vad de kan förväntas få för information, hur de får den och vad den innehåller. För Trafikverkets räkning har Rely IT sedan tidigare bl.a. utvecklat Trafikverkets biljettsystem för färjeleden på Ekerö.
Fler artiklar
Skydda din e-post med SEFOS!
Behöver din organisation skicka känslig information digitalt? Med SEFOS kan du enkelt och...
My Bookings
Du har väl inte missat vårt verktyg för effektiv möteshantering? My Bookings är verkty...
Rely IT tar över IT-driften för Humbla
Vi på Rely IT är stolta och glada över att meddela att vi fått möjligheten att ta öve...
Säkra din e-post med SEFOS
Har din organisation behov av att skicka känslig information digitalt? Med SEFOS kan perso...